خوراسان

خوراسان نام قدیم افغانستان و بخشی از ایران می باشد.

خوراسان

خوراسان نام قدیم افغانستان و بخشی از ایران می باشد.

  • ۰
  • ۰

تصویر

Image result for ‫موقعیت داعش در افغانستان‬‎

گروه تروریستی داعش در تازه ترین مورد رسما یک کمپین جذب نیرو در پاکستان و افغانستان به راه انداخته که توسط فرماندهان سابق طالبان پاکستان سازماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه تروریستی داعش اخیرا با انتشار ویدئویی از آغاز فعالیت‌های گسترده خود برای جذب نیروهای جدید در افغانستان و پاکیتان خبر داده است.

به گفته گروهی از شبه نظامیان کنار گرفته از داعش، این کمپین بخشی از یک راهبرد کلی به منظور ایجاد پایگاه‌های عملیاتی در ولایت‌های افغانستان که در مرز پاکستان قرار دارند، است.

پایگاه تریبون نیوز، گزارش داد که گروه تروریستی داعش قصد دارد از مبدا این پایگاه‌ها به حمایت لجستیکی و مالی از شرکای شبه نظامی خود در پاکستان که دارای دو شبکه در دو ولایت غربی "خیبر پشتونخوا و بلوچستان" هستند، بپردازد.

همچنین داعش در حال حاضر در حال پیگیری پروسه طراحی عملیات در شهر کراچی در جنوب پاکستان است و شماری از شبه نظامیان کنار گرفته از طالبان که در پاکستان هستند و با شرکای سابق خود از جمله با طالبان افغانستان در تماس هستند، این اخبار را اعلام کردند.

در ویدئو جدید داعش که روز شنبه هفته جاری منتشر شده است، یک سرکرده این گروه تروریستی به نام "حافظ سعید خ

Image result for ‫موقعیت داعش در افغانستان‬‎






  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • محسن گرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی